четвер, 7 грудня 2017 р.

Формування культури безпечної поведінки учнів у Очаківській школі №2

Вміти цінувати життя, берегти своє здоров’я – це найголовніші питання для кожної людини. Дорожньо-транспортні пригоди, пожежі, нещасні випадки щорічно забирають життя десятків тисяч людей, і немала частина з них – діти. Основною причиною такого загрозливого становища є незнання чи нехтування елементарними правилами безпеки та недостатня інформованість як себе вести у разі виникнення надзвичайної ситуації. Отже, виховання здорового покоління зі сформованою культурою безпечної поведінки – головне завдання всього педагогічного колективу школи. Тому життєво необхідно озброїти дітей знаннями, вміннями і розумінням важливості збереження власного життя і здоров’я.
Для того, щоб уникнути травмування і навчитися поводитися у надзвичайних ситуаціях в Очаківській школі №2 постійно проводяться профілактичні заходи з безпеки життєдіяльності учнів. Традиційно листопад цього року був насичений тематичними виховними годинами. В закладі для молодших школярів проведено вікторину «Якщо ти опинився в надзвичайній ситуації».

Учні 4-6 класів писали диктанти «Безпека життєдіяльності дітей». Старшокласники висловлювали свої думки у творах «Героїчна професія рятувальника». Учні з 5 по 11 клас відвідали відеолекторії «Як уникнути трагедії». Під час годин спілкування з інженером пожежно-рятувальних робіт 22-ДПРЧ Петровським Є.В. та з головним інспектором Очаківського МРС Андріяшем Є.О. учні 5-7 класів поповнили свої знання щодо дій під час виникнення пожежі та поводження з вибухонебезпечними предметами. 

Вчителі у співпраці з батьківською громадськістю особливу увагу приділяють здоров’ю учнів і сподіваються, що ті знання, які мають діти  вбережуть їх від біди. Як на уроках, так і в позаурочний час формують в них бажання вести здоровий спосіб життя і закликають учнів до того, щоб вони завжди пам’ятали, що найцінніше в світі – це здоров’я і життя людини.


                                      За інф. Очаківської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені П.П.Шмідта

Немає коментарів:

Дописати коментар