вівторок, 27 березня 2018 р.

Вчителі – майстри педагогічної справи


Усе найголовніше та найважливіше для школяра відбувається на уроці, оскільки за роки свого навчання він відвідає майже 10 тисяч занять і не менш як 98 % робочого часу вчителя буде присвячено саме уроку: його плануванню, проведенню, модернізації, рефлексії над ним тощо. Тому під час атестаційного періоду мірилом успіху педагога є – урок.

20-21 березня свою педагогічну майстерність демонстрували вчителі Очаківської загальноосвітньої школи № 1, що атестуються.
Урок із зарубіжної літератури Чокової О.С. в 6 класі був присвячений темі - «Роберт Бернс та його поезія «Моє серце в верховині». Діти поринули у поетичний світ шотландського романтика 18 століття:   пригадували цікаві факти із життя поета, визначали тему та ідею запропонованого твору, знайомилися із художніми засобами використані автором, виконували творчі завдання.
А ще, з вуст шестикласників лунали вірші: спочатку українською мовою, а потім – мовою оригіналу - англійською. Ольга Сергіївна вдало використала міжпредметні зв’язки з географією, історією. Учні  пригадали, де знаходиться Шотландія, переглянули її краєвиди, порівняли їх із краєвидами України, провели паралелі між  далекою країною та рідною Україною, назвали свої улюблені місця малої батьківщини.
Цього разу урок хімії в 10 класі, який провела Артеменко Г.П. був далеким від надмірного навчального навантаження, не стосувався складних розрахунків, але мав дуже важливу мету – формування життєвих компетентностей: «Вплив металів на життєдіяльність людини».

Протягом двох занять учні досліджували, у яких кількостях та за яких обставин вміст металів в організмі людини приносить користь, а коли – шкоду. Учні розповідали про властивості металів; демонстрували цікаві досліди; розв’язували задачі; називали харчові продукти, в яких міститься той чи інший елемент; давали поради, як уникнути ураження важкими металами.
Хижняк Н.М. провела урок української літератури в 11 класі на тему «Духовне життя українців крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода» за твором Ліни Костенко «Маруся Чурай». Урок проводився не для учнів, а разом з ними у вигляді творчої майстерні, в якій творцями були діти. І хоча тема заняття була досить складна, та завдяки плідній співпраці з учителем учні сміливо висловлювали свої думки і враження від поетичного твору.
Ніна Миколаївна з естетичним смаком підібрала пісні, які стосувалися роману у віршах у виконанні відомих українських співаків. Учні декламували вірші, порівнювали тогочасні події із сьогоденням, проводили життєві аналогії. Старшокласникам запам’яталися влучні слова про щирість та вірність кохання, які стали лейтмотивом заняття.

Немає коментарів:

Дописати коментар