вівторок, 20 березня 2018 р.

Вчимося працювати в Новій українській школі

Запровадження ідеології здорового способу життя як базової культури розвитку суспільства, може суттєво змінити ситуацію на краще щодо стану здоров’я дітей і молоді, яка склалася у державі.
Відтак на сучасному етапі розвитку педагогічної теорії та практики актуального характеру набуває проблема якості удосконалення фахової майстерності педагогів, здатних ефективно вирішувати питання здоров’язбереження та здоров’яформування учнів та вихованців у Новій українській школі.
15 березня 2018 року в Очаківській ЗОШ № 4 відбувся міський практикум заступників директорів з виховної роботи, вчителів основ здоров’я «Особливості викладання основ здоров’я в умовах модернізації змісту освіти».
Під час  заходу учасники були ознайомлені з особливостями викладання основ здоров’я в умовах модернізації змісту освіти, формування здоров’язбережувальних  компетентностей учнів на уроках.
Михлич А.С., вчитель початкових класів ЗЗСО № 4  провела відкритий урок з елементами тренінгу в 2 кл. «Друзі з особливими потребами» ( зі спецкурсу «Вчимося жити разом»). Малюки з цікавістю з’ясовували особливості повсякденного життя людей, які мають вади здоров’я, переймалися їхніми проблемами. Аліна Станіславівна на основі емпатії спонукала малечу до прийняття іншої людини такою, якою вона є.

Діти охоче ділилися власними роздумами, робили логічні висновки щодо спілкування з дітьми з особливими освітніми потребами та їх навчання у звичайній школі.  Вчителі брали участь у спільних з малюками тренінгах, які передбачали застосування особистісно орієнтованих методів з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.

Інтерактивне  заняття для заступників директорів з виховної роботи, вчителів основ здоров’я провели Кравченко О.М., вчитель початкових класів ЗЗСО № 4 та Устинова С.Г., вчитель основ здоров’я, заступник з виховної роботи ЗЗСО № 4 щодо впровадження нових освітніх технологій в Новій українській школі.
Ваврик І.О., заступник начальника відділу соціальних послуг ознайомила присутніх з профорієнтаційними послугами Державної служби зайнятості для учнівської молоді. Вона також презентувала платформу ДСЗ з профорієнтації.

Немає коментарів:

Дописати коментар