вівторок, 21 лютого 2017 р.

Питання XІХ Всеукраїнського турніру юних істориків - 2017




1.     Святополк «окаянний» чи «охаяний»? – проблема  інтерпретації джерел історії Русі.
2.     Великий шовковий шлях: транснаціональний торговельний шлях чи артерія між культурного проникнення?
3.     Похід королевича Владислава Ваза на Москву:спроба польських магнатів встановити контроль над Московським царством чи відстоювання законних прав на московський стіл? 
4.     Мелетій Смотрицький:європейський просвітник чи український церковний діяч XVII ст.?
5.     Павло Полуботок: жертва бюрократичних інтриг чи заручник власних принципів?
6.     Вибори до Законодавчої комісії 1767-1768 рр. в Україні: прояв ілюзорної демократії чи завуальована спроба розколу українського суспільства?
7.     Микола Костомаров: російський історик чи перший класик української історичної науки?
8.     Балкани на початку ХХ ст.: «Цусіма» європейської дипломатії чи провісник появи національних держав в регіоні?
9.     Події лютого 1917 року в Росії: народна революція чи змова політичних еліт?
10.    Політика Української Центральної Ради у 1917-1918 рр.: спроба збудувати націонал-демократичну чи соціалістичну державу?
11.    «Великий терор» 1937-38 рр.:інструмент регулювання соціальних процесів у СРСР чи засіб досягнення одноосібної влади Й. Сталіним?
12.     «Операція Вісла»: вияв державної політики чи акт національної помсти?
13.      Європейська Економічна Спільнота (ЄЕС-ЄС): економічний, політичний чи ціннісно-цивілізаційний проект? 
14.    Шестиденна війна1967 року:агресія чи превентивна дія? 
15.     Таліби: новий етнос чи радикальний рух релігійного спрямування? 


1 коментар:

  1. Я Артур Борис - житель / громадянин Республіки Росія. Мені 52 роки, підприємець / бізнесмен. У мене колись були труднощі у фінансуванні мого проекту / бізнесу, якби не мій хороший друг, який познайомив мене з паном Бенджаміном Лі, щоб отримати кредит від 250 000 доларів США від його компанії. Коли я зв’язався з ними, мені було потрібно лише п’ять робочих днів, щоб процес оформлення кредиту був переведений на мій рахунок. Навіть з поганою кредитною історією вони все ще пропонують вам свою послугу. Вони також пропонують всі види позики, такі як бізнес-позики, позики на житло, особисті позики, кредити на авто. Я не знаю, як подякувати їм за те, що вони зробили для мене, але Бог нагородить їх згідно зі своїм багатством у славі. Якщо вам потрібна термінова фінансова допомога, зв’яжіться з ними сьогодні електронною поштою lfdsloans@outlook.com Інформація про WhatsApp ... + 1-989-394-3740

    ВідповістиВидалити