Інклюзивна освіта – це та складова гуманітарної політики
кожної сучасної країни, яка свідчить наскільки її суспільство захищає
невід’ємні права людини та яка сьогодні поступово входить у освітній процес
України. Інклюзивна освіта – це, передовсім, формування суспільної уваги
та поваги до розмаїття та унікальності кожного учня чи учениці, що, у свою
чергу, забезпечує ліпшу якість освіти для всіх дітей.
Щоб забезпечити якісний психолого-педагогічний супровід
дітей з особливими освітніми потребами педагоги закладів дошкільної та
загальної середньої освіти, асистенти вихователів та вчителів, адміністрації
закладів освіти міста Очакова постійно підвищують свій професійний рівень
шляхом самоосвіти, участі в тренінгах, семінарах, нарадах тощо.
За запрошенням педагогічної спільноти міста в
навчально-виховному комплексі «Сонечко» 25 жовтня поточного року відбувся
інструктивно-методичний семінар із організації інклюзивної освіти. Навчання
педагогів та асистентів учителів із асистентами вихователів проводили методисти
обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти Гейко Тетяна
Миколаївна та Дмитрієва Олена Василівна.
Вони наголосили, що робота з дітьми з особливими
освітніми потребами потребує від учасників команди психолого-педагогічного
супроводу злагодженості та наступності. Методисти з Миколаєва відповіли на численні
питання учасників семінару щодо узгодження дій між членами команди супроводу
шляхом урахування індивідуальної освітньої програми дитини з особливими
освітніми потребами; пояснили як вести щоденники спостережень за розвитком
дітей.
Учасники семінару у плідній дискусії обговорили підходи
до планування та модифікації освітнього процесу в інклюзивній групі (класі),
шляхи забезпечення взаємозв’язку педагогів і наступність освітньої та
корекційної роботи, методи відстежування та оцінювання психоемоційного стану дітей з особливими
освітніми потребами.
Яланжи О.Л., методист ММК відділу
освіти Очаківської міської ради
Немає коментарів:
Дописати коментар