2. Гедиміновичі в Україні: «збирачі руських земель» чи провідники політичних інтересів
Великого Князівства Литовського?
3. Османська імперія: спадкоємиця Візантійської імперії чи правонаступниця халіфату?
4. Середньовічне
мистецтво: Біблія для неписьменних?
5.
Латина в Україні: чужорідне явище чи мова національної культури?
6. Зовнішня політика Івана Виговського: чи була альтернатива пропольському вектору?
7.
Імператор Франц-Йозеф І: «останній монарх старої школи» чи «старий Прохазка»?
8.
Історія імперій: різний початок, однаковий фінал?
9.
Андрей Шептицький: священик чи політик?
10. Вісь Берлін – Рим – Токіо: троїстий союз для боротьби проти Комуністичного Інтернаціоналу чи для
захоплення світу?
11. План Маршала: «програма відновлення Європи» чи поширення
американського впливу на європейців?
12. Вихід Франції з військової
організації НАТО: «примха
де Голля» чи перемога радянської дипломатії?
13. Тоталітарна держава та національна
культура: проблема
взаємовідносин.
14. Індійський націоналізм: відстоювання релігійних інтересів індусів чи прагнення
створити незалежну багатоетнічну індійську державу?
15. «Третій шлях» Тоні Блера: від концепції співучасті до «нового прогресивізму»?
_______________________________________________________
Згідно з листом Інституту модернізації змісту освіти від 12.02.2016 № 2.1/10-250
фінальний етап ХVІІІ Всеукраїнського турніру юних істориків
Немає коментарів:
Дописати коментар