середу, 20 листопада 2019 р.

РОЗБУДОВУЄМО НОВУ УКРАЇНСЬКУ ШКОЛУ


Поступ до Нової української школи передбачає не лише модернізацію змісту початкової освіти, але й вимагає чіткого усвідомлення педагогічними працівниками завдань  що враховують сучасні світові та європейські тенденції розвитку початкової школи, які водночас, ґрунтуються на національних надбаннях, вітчизняній культурі.


Початкова освіта - це перший етап здобуття повної загальної середньої освіти,  який передбачає формування креативної та ініціативної особистості, здатної до ефективної діяльності в суспільстві, яка завдяки умінню критично мислити, набутим компетентностям, сформованим переконанням і ціннісним ставленням спроможна адекватно вирішувати життєво важливі питання.


Саме реалізації цих завдань було присвячено  ІІ засідання міського методичного об’єднання вчителів 1-2 кл.  шкіл м. Очакова, яке відбулося 19 листопада 2019 року на базі Очаківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4.


Відкритий урок з літературного читання в 2 класі проводила Казанлі З.В. на тему «Василь Скуратівський «Калина» - наш символ і оберіг». Досвідчений педагог формувала в дітей уміння повноцінно сприймати науково-пізнавльний текст, працювала над удосконаленням пізнавальної та самоосвітньої компетентностями, виховувала любов до рідного краю, традицій, звичаїв і символів українського народу; бережне ставлення до природи.


Під час практичної частини Овсянко А.В., учитель Очаківської ЗОШ І-ІІІ ст.№2 провела з колегами майстер-клас «Організація ранкової зустрічі як осередку вільного спілкування та взаємодії молодших школярів Нової української школи» під час якого початківці отримали заряд позитивних емоцій.   


Набутим практичним досвідом із методики оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу поділилася Кравченко О.М., вчитель Очаківської ЗОШ І-ІІІ ст.№4., яка застерегла колег від можливих помилок при заповненні встановленої форми свідоцтва досягнень учнів.
                                    
Від чого залежить успішність адаптаційного періоду для учнів 1 класу цікаво розповідали  Єгурнова О.М., вчитель Очаківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 та  Ворошилова О.М., учитель Очаківської ЗОШ І-ІІІ ст.№2.

Для з’сування впливу внутрішньосімейних стосунків на психічне здоров’я учнів, Тарабан В.А., завідувач ММК, запропонував учителям початкової ланки заповнити анкети.
                                         
                                                                                                                                

Під час спілкування вчителі обговорювали питання співпраці з батьками, удосконалення  матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу, перспективи викладання на наступних класах НУШ.

Немає коментарів:

Дописати коментар