четвер, 29 листопада 2018 р.

Готуємо дошкільника до Нової української школи



Вступ до школи - велика подія в житті кожної дитини, якісно початок у його розвитку. В дошкільному віці головним засобом виховання залишаєтья гра. Через неї малеча вступає в соціальні стосунки з дітьми та дорослими, набуває елементарних знань та життєвих компетентностей.


У школі учень переходить до нових видів систематичної навчально-трудової діяльності, що вимагає зосередженості і значного напруження сил. Багатшими і різноманітнішими стають її стосунки у колективі. До цих серйозних змін необхідно завчасно готуватися педагогам. Велика роль у цьому відіграє дитячий садок, школа, сім'я.

   
Неперервність дошкільної та початкової ланок освіти забезпечується, як підготовкою дітей до школи, так і створенням оптимальних педагогічних умов для безкризового переходу до наступної освітньої ланки - тобто адаптації дитини до навчання у школі.


Саме цій проблемі 28 листопада 2018 року в НВК «Сонечко» м. Очакова було присвячене міське методичне об’єднання вчителів початкових класів та вихователів дошкільних груп навчальних закладів міста. Тема «Забезпечення наступністі між початковою та дошкільною ланками» домінувала під час теоретичної та практичними частинами.



Перед учасниками заходу виступив практичний психолог Корнієнко О.О. з питання «Встановлення рівня психолого-мотиваційної готовності до навчання у школі вихованців старших груп», музичними керівниками Чорною Н.В. та Носенко Я.А. проведено майстер-класи за методикою Карла Орфа.



На високому методично-організаційному рівні пройшла практична частина заходу в старших групах – заняття з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування з елементами грамоти «Хто-хто в теремочку живе?» - вихователь Матющенко Д.О. та заняття з логіко-математичного розвитку «Пригоди Сонечка» - вихователь Яровенко Н.О.



Спільні заходи дають можливість працівникам дошкільного закладу і школи розв’язувати нагальні питання, які виникають у процесі спільної роботи, виявляти недоліки, що заважають здійсненню наступності в роботі, визначати способи вдосконалення навчально-виховної роботи.

Датій Т.В. методист ММК відділу освіти Очаківської міської ради

Немає коментарів:

Дописати коментар