З переходом загальної середньої освіти на нові терміни,
структуру та зміст навчання стало актуальним питання пошуку шляхів забезпечення
цілісного розвитку дитини на різних рівнях освіти. Неперервність здобуття освіти
є можливим лише за умови реалізації принципів перспективності і наступності між
суміжними рівнями освіти.
Психологічно виваженому та успішному для дитини переходу
від дошкільної до початкової освіти мають сприяти об’єднані зусилля
педагогічних колективів закладів дошкільної і загальної середньої освіти та
батьківської громадськості міста.
Для забезпечення
наступності змісту дошкільної та початкової освіти, відповідності Базового
компонента дошкільної освіти віковим особливостям дітей старшого дошкільного
віку були присвячені міські семінари, які пройшли у закладах дошкільної освіти м.
Очакова 31 жовтня та 1 листопада.
Концептуальні
засади Нової української школи, доцільність використання учителями під час
першого (адаптаційно-ігрового) циклу початкової освіти досвіду роботи педагогів
закладів дошкільної освіти зі старшими дошкільниками - ці актуальні питання
обговорили педагоги міста.
Перед учасниками заходу виступив Тарабан В.А., завідувач ММК, який
ознайомив колег з вимогами інструктивно-методичних
рекомендацій профільного
міністерства щодо забезпечення наступності
дошкільної та початкової освіти. Датій Т.В.,
методист ММК ознайомила педагогогів з дидактико-методичніими основами здійснення
освітньої діяльності за оновленою програмою для дітей старшого дошкільного віку
«Впевнений старт».
Для вчителів початкових класів були
продемонстровані показові заняття із вихованцями старшої групи «Логіко-математичний розвиток
дошкільників за темою «Птахи» (Кудряшова
В.Л. вихователь старшої групи ДНЗ №1 «Дзвіночок»); «Сенсорно-пізнавальний розвиток дошкільників за темою
«Ательє» (Туренко О.І. вихователь старшої
групи ДНЗ №1 «Дзвіночок»); «Дивовижні
властивості води» (Скороход І.Л.
вихователь старшої групи ДНЗ №2 «Золота рибка»).
Початківці ознайомилися зі змістом, формами, методами роботи вихователів
ДНЗ, обговорили які компетентності учня Нової української школи мають
формуватися на ґрунті компетентностей, закладених ще в дошкільному віці. Саме
спільне усвідомлення провідних напрямків розвитку дитини сприятиме поступовому
переходу до процесу навчання як до нового виду діяльності у першому (адаптаційно-ігровому)
періоді початкової школи.
Немає коментарів:
Дописати коментар