11 листопада 2015 року за ініціативи МОІППО на базі методичного кабінету
Цюрупинської міської ради Херсонської області відбулося ознайомлення зі
специфікою організації та проведення методичної роботи в Цюрупінському району. Серед делегації з
миколаївщини були, як новопризначені керівники методичних установ так і "старожили", які присвятили багато років методичній
роботі (усього – 18 осіб).
Колеги з Херсонщини гостинно зустріли
нас запропонувавши оглянути виставку педагогічних досягнень та робіт учнів
– вихованців гуртків міського Будинку творчості учнів міста Цюрупинська. В
ході ділової зустрічі нас вітали Назаренко Л. М., доктор філософії, доцент
КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» та Кузьміч Т. О., к. пед. н.,
завідувач науково-методичної лабораторії управління ЗНЗ КВНЗ «Херсонська
академія неперервної освіти», які зазначили, що науково-методичне забезпечення
інноваційної державної освітньої політики є основним призначенням сучасної
методичної служби.
Керівники методичних установ отримали
змогу ознайомитися з досвідом роботи: Цюрупинської гімназії, Цюрупинської
спеціалізованої школи I–IIIст. № 2 з поглибленим вивченням іноземних
мов, на базі яких працюють Районні ресурснні центри громадянської освіти і
виховання, здоров’язберігаючих технологій, розвивального
навчання, вчителів іноземних мов з питань євроатлантичної
інтеграції, для родин дітей з особливими освітніми потребами тощо.
У рамках заходу відбувся круглий
стіл «Науково-методична робота як процес розвитку професійної компетентності
педагогічних працівників».
Під час зустрічі ми відчули особливу
увагу та ставлення органів місцевої влади до освітянських проблем. Так,
збережено мережу міських та районних методичних кабінетів, створено сприятливі
умови для результативного функціонування освітньої галузі району.
Особисто мене зацікавила специфіка роботи
Районних ресурсних центрів, які значно розширюють можливості учнів з
поглиблення знань із базових дисциплін, курсів (інтегрованих курсів) за вибором
тощо. Забезпечуються відповідні умови для проведення інклюзивного навчання -
підвіз спеціальним транспортом, організація повноцінного асистування під час
навчання дітей із важкими вадами здоров'я.
Така форма роботи сприяє
взаєморозумінню, надає широкі можливостіобмінятися, поділитися
та ознайомитися з кращим досвідом роботи щодо заявленої проблеми й
отримати багато корисної інформації.
Немає коментарів:
Дописати коментар