вівторок, 10 листопада 2015 р.

Результати моніторингового дослідження готовності до навчання учнів 1-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області


                До моніторингових досліджень у освітянській царині педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів майже звикли. Але, перконаний, що результати системного контролю ще знаходяться поза зоною уваги більшості учасників навчально-виховного процесу, а саме батьків та вчителів.
                Так, 04 листопада 2015 року, на семінарі в МОІППО для відповідальних за моніторингові дослідження  наголошувалося на неприпустимості застосовування, чомусь уставлених в свідомості багатьох вчителів та батьків, підходів до підготовки майбутніх першокласникіав до школи. Чому вся система дошкільної освіти саме направлена до підготовки до школи, а не життя? Чому дитину не вчать милуватися природою, помічати її неповторні особливості, чому не прививають вміння спілкуватися зі старшими та однолітками, жаліти скривджених. Чому не прищеплюють такі почуття як співпереживання, жалість, вміння радіти не лише придбаним речам, а й оточуючому Світу. Чому дітей лишають дитинства?
              Натомість дітей вчать заучувати напам'ть, іноді, незрозумілі вірші, рахувати сірники, ділити на частини яблука, обирати (вгадувати) правильні відповіді серед неправильних тощо. Моя колега, яка сиділа поруч мене обурювалася: "Моєму онуці-першокласнику дали завдання створити презентацію". Хоча в першому класі, має бути достеменно відомо, ніяких домашніх завдань бути не може. Чому домашні завдання в початковій школі більше розраховані на інтелектуальні можливості батьків, (бабусь та дідусів) а не дітей?
                Чому дорослі реалізовують свої, не реалізовані власні життєві комлекси, на самих дорогих їм людях? "Мій син (донька, онук, онука), - погодьтеся дуже часто можна почути, - відвідують (варіанти обирайте самі) музичну школу, танцювальний гурток, курси англійської, гімнастику, репетитора з математики тощо".
               Статистика, яка знає все, вражає - лише 32 % майбутніх "першачків" умовно здорові. А скільки понівеченого здоров'я буде після 11 років навчання? Питання зовсім не риторичне...

https://drive.google.com/file/d/0B8cMoS6KV3iPVElZVEFFQ1duVlk/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар