пʼятниця, 9 березня 2018 р.

Інтелектуальний кейс для старшокласників

6 березня на базі Очаківської  ЗЗСО №2 імені П.П. Шмідта  вчителі, які атестуються в поточному навчальному році провели відкритий інтегрований фізико-математичний кейс для учнів старшої школи - «Енергозбереження  – не економія, а   розумне споживання!».
Вчителі фізики Фоміна Н. С.,  Кукін А. А. та  вчитель математики Токарєва О.О.
працювали зі змішаними командами, поетапно відкриваючи «кейси» з математики, фізики, екології. Педагоги пропонували  питання бліц-розминки з «тонкими» та «товстими» запитаннями, спільно з дітьми встановлювали відповідність зовнішніх виглядів електростанцій до форм продукування ними первісної енергії.
Зацікавленість учасників кейсу привернула демонстрація фізичних дослідів Анатолієм Афанасійовичем, якому вдалося згенерувати електричну енергію для невеличкої lED-лампи зі звичайних клубнів картоплі.  
Важливим етапом змагань між командами стало розв’язування математичних та фізичних задач за міжнародним проектом PІSA. Старшокласники  застосовували набуті знання для вирішення технологічних проблем в реальних  сучасних ситуаціях.

Їм вдалося розрахувати економічну доцільність використання  парусу - «кайту» для  великих транспортних суден, ознайомитися із технологією підзарядки акумуляторів мобільних телефонів електростанцією, яка використовує енергію води, зібраної після дощу на даху звичайного дому.

Учні, які не увійшли до складу команд, стали не лише активними вболівальниками, але і працювали в бортових журналах, у яких вони занотовували головні поняття, цікаві  факти, аналізували отриману інформацію  та пропонували власні шляхи вирішення проблем.

Після кожного кейсу бажаючі презентували підсумки активного слухання. А під час проведення останнього кейсу «Мистецтво» учасники виразили громадянську позицію в формі заклику викладеного в екологічній листівці. 
Така нестандартна форма роботи формує в дітей екологічну компетентність та продемонструвала щире бажання захищати екологію навколишнього середовища.


Немає коментарів:

Дописати коментар