четвер, 21 грудня 2017 р.

Нестандартні форми методичної роботи в Очаківській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Невід’ємною складовою у роботі кожного загальноосвітнього навчального закладу є науково-методична служба, яка працює над створенням умов для професійно-особистісного саморозвитку педагога, готовності до інновацій (до освоєння нових та продукування авторських технологій). Ключовим напрямком діяльності  методичної служби є забезпечення професійної готовності педагогічних працівників до реалізації реформаторських процесів через функціонування системи безперервного професійного розвитку в контексті оновленого професійного стандарту.

Тому в Очаківській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 практикують  нестандартні форми методичної роботи, які мають позитивний відклик у педагогічному колективі, сприяють розвитку фахових компетентностей, індивідуального стилю, креативності, творчих здібностей. 15 грудня 2017 року відбулося засідання педагогічної ради – семінару з елементами тренінгу на тему «Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних педагогічних технологій».
 
З теоретичною частиною проблеми впровадження технології педагогічної підтримки, яка служить «містком» для формування самовиховання і вмотивованого навчання ознайомила присутніх Петрова Г.О., заступник директора з виховної роботи. До обговорення ідеї створення системи індивідуального педагогічного супроводу різних груп учнів спонукала Солов’ян Л.А., вчитель української мови та літератури.  

Одним із основних пріоритетів розвитку сучасної освіти є забезпечення рівних прав на освіту для всіх дітей, у тому числі для дітей з особливими освітніми потребами. Зміни в законодавчих і нормативно-правових документах про запровадження інклюзивної освіти викликають чималу кількість запитань в більшості учасників освітнього процесу. Вчитель початкових класів Васькова Л.В. ознайомила  присутніх з теоретичними аспектами та поділася практичним досвідом підтримки молодших школярів в умовах інклюзивної освіти.


Хижняк Н.М., вчитель української мови та літератури озвучила умови педагогічної підтримки талановитих і обдарованих дітей,  а Полтарецька М.О., практичний психолог наголосила на важливості психолого-педагогічного супроводу учнів пільгових категорій. Ситуативні групи сформовані з учителів закладу взяли участь у практичній частині педради – відповідали на проблемні питання, переглядали відеоматеріали, що сприяло розумінню мотивів поведінки сучасних дітей та підлітків.
Після обговорення директор школи Іщенко Т.В. запропонувала прийняти  обґрунтоване рішення педради, яке надалі спонукатиме розвиток пізнавальної активності педагогів, стимулюватиме самоосвіту, творчу ініціативу, продукуватиме в колективі атмосферу плідного співробітництва.


Користуючись нагодою, Тарабан В.А., завідувач ММК  привітав Солов’ян Л.А. з виходом до фіналу після відбіркового етапу другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2018»., поділився враженням від проведення педагогічної ради, проінформував присутніх про зміни напрямків у роботі науково-методичної служби відділу освіти та МОІППО.


                             За матеріалами наданими Очаківською ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Немає коментарів:

Дописати коментар