У той час як пані міністр профільного міністерства Лілія Гриневич намагається давати корисні поради місцевим органам влади на кшалт - "розмежувати функції працівників методичних служб", "методичні служби мають бути партнером педагогічних працівників та органів управління освіти різних рівнів" тощо, 70% працівників міських (районних) методичних кабінетів "оптимізовано", тобто скорочено. У трьох районах Миколаївської області методичні кабінети ліквідовані зовсім. У той же час методисти, які "вижили" (в середньому 2-3 працівники та завідувач) тягнуть всю роботу яка розрахована мінімум на 7-9 спеціалістів. Система перетворила їх на "цапів відбувайлів", а простіше - бюрократичних статистів. То про яку системну методичну роботу може йти мова? Може хто знає?
Автор блогу
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Від
27.10.2016 № 1/9-570
Департаменти (управління) освіти і
науки обласних, Київської міської
державних адміністрацій
Про діяльність районних (міських)
методичних кабінетів (центрів),
методичних служб ОТГ
У зв’язку з процесами децентралізації та здійснення
заходів щодо реформування освітньої галузі, Міністерство освіти і науки України
звертає особливу увагу на діяльність районних (міських) методичних кабінетів
(центрів), методичних служб ОТГ.
Переконані, що основні напрями подальшого розвитку
освітньої галузі в Україні залежать від цілого комплексу заходів, у тому числі й
успішної діяльності районних (міських) методичних кабінетів, методичних служб
ОТГ та їх взаємодії з органами управління освітою.
У зв’язку із зазначеним, рекомендуємо.
Розмежувати функції працівників методичних
служб та органів управління освіти різних рівнів. Методичні служби мають бути
партнером педагогічних працівників з надання науково-методичної допомоги.
Розробити програми підготовки/перепідготовки
вчителів загальноосвітніх навчальних закладів щодо реалізації компетентнісного
підходу, передбачивши відповідні заходи у планах роботи. Забезпечити належний
рівень науково-методичної, консультативної допомоги вчителям.
Створити авторські майстерні кращих вчителів,
активізувати діяльність шкіл педагогічної майстерності.
Активно впроваджувати в систему
науково-методичної роботи інформаційно-комунікаційні технології, метод
дослідницьких проектів, тренінги, майстер-класи тощо.
Спрямовувати діяльність районних (міських)
методичних кабінетів, методичних служб ОТГ на вирішення комплексних заходів з
реалізації нових державних освітніх стандартів, оновлених програм, у тому числі
в умовах функціонування освітніх округів.
Міністр Л.
М. Гриневич
Немає коментарів:
Дописати коментар