пʼятниця, 18 листопада 2016 р.

Методична служба - не знання ситуації чи її ігнорування?

У той час як пані міністр профільного міністерства Лілія Гриневич намагається давати корисні поради місцевим органам влади на кшалт - "розмежувати функції працівників методичних служб", "методичні служби мають бути партнером педагогічних працівників та органів управління освіти різних рівнів" тощо, 70% працівників міських (районних) методичних кабінетів "оптимізовано", тобто скорочено. У трьох районах Миколаївської області методичні кабінети ліквідовані зовсім. У той же час методисти, які "вижили" (в середньому 2-3 працівники та завідувач) тягнуть всю роботу яка розрахована мінімум на 7-9 спеціалістів. Система перетворила їх на "цапів відбувайлів", а простіше - бюрократичних статистів. То про яку системну методичну роботу може йти мова? Може хто знає? 
                                                                                                  Автор блогу

















МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Від 27.10.2016 № 1/9-570

Департаменти (управління) освіти і
науки обласних, Київської міської
державних адміністрацій

Про діяльність районних (міських)
методичних кабінетів (центрів),
методичних служб ОТГ

У зв’язку з процесами децентралізації та здійснення заходів щодо реформування освітньої галузі, Міністерство освіти і науки України звертає особливу увагу на діяльність районних (міських) методичних кабінетів (центрів), методичних служб ОТГ.
Переконані, що основні напрями подальшого розвитку освітньої галузі в Україні залежать від цілого комплексу заходів, у тому числі й успішної діяльності районних (міських) методичних кабінетів, методичних служб ОТГ та їх взаємодії з органами управління освітою.
У зв’язку із зазначеним, рекомендуємо.
Розмежувати функції працівників методичних служб та органів управління освіти різних рівнів. Методичні служби мають бути партнером педагогічних працівників з надання науково-методичної допомоги.
Розробити програми підготовки/перепідготовки вчителів загальноосвітніх навчальних закладів щодо реалізації компетентнісного підходу, передбачивши відповідні заходи у планах роботи. Забезпечити належний рівень науково-методичної, консультативної допомоги вчителям.
Створити авторські майстерні кращих вчителів, активізувати діяльність шкіл педагогічної майстерності.
Активно впроваджувати в систему науково-методичної роботи інформаційно-комуніка­ційні технології, метод дослідницьких проектів, тренінги, майстер-класи тощо.
Спрямовувати діяльність районних (міських) методичних кабінетів, методичних служб ОТГ на вирішення комплексних заходів з реалізації нових державних освітніх стандартів, оновлених програм, у тому числі в умовах функціонування освітніх округів.



Міністр                                                                                                                     Л. М. Гриневич

Немає коментарів:

Дописати коментар